|
|
|
| PROPERS CURSOS D'ESTIU RECONEGUTS PEL DEPARTAMENT D'EDUCACIÓ | | | | | |
|
| METODOLOGIA TEACCH Rosa Álvarez 1 i 2 de juliol de 2021 | | El curs està orientat a professionals i famílies que treballen en l'educació de les persones amb TEA. Es treballarà fonamentalment sobre tècniques d'ensenyament estructurat (organització de l'espai físic, desenvolupament de sistemes de treball, ús d'estímuls visuals, sistemes de treball, de l'estructuració de l'ensenyament un-a-un, etc.). Es proporcionaran eines per a l'aplicació eficaç del TEACCH i per a l'elaboració de dissenys individualitzats per a l'ensenyament d'habilitats que afavoreixin l'autonomia de la persona amb TEA. | | | | | | |
| EL MÈTODE ABN Per a educació infantil i educació especial Teresa Simonet 5 i 7 de juliol de 2021 | | El càlcul ABN és un mètode que dóna resposta a les dificultats que té l'alumnat d'infantil i primària en la competència matemàtica. Especialment en el càlcul i en la resolució de problemes. A través d'una metodologia activa, manipulativa fins als cursos alts. Amb sèries de càlcul mental i tractament de la resolució de problemes. Els materials són els que trobem normalment a l'aula. Objectes per a comptar, monedes i bitllets, glaçoneres, etc. A l'etapa d'infantil s'han creat i desenvolupat una gran quantitat de materials extremadament creatius. | | | | | | |
| EmocionalMent L'art de gestionar les emocions Rafael Guerrero 6 i 8 de juliol de 2021 | | Per als i les mestres és fonamental conèixer què és el vincle (apego en castellà), els diferents tipus de vincles i les conseqüències de desenvolupar un vincle segur o insegur. Els docents es converteixen en figures de vincle per als seus alumnes, vincle educatiu, però els docents són fonamentals per a aquells alumnes que tenen un vincle insegur a casa. | | | | | | |
| FLEXIBILITAT I ESTILS COGNITIUS EN EL TEA Ana Molina 18 i 19 de setembre de 2021 | | Treballar la flexibilitat cognitiva ajuda a les persones amb TEA a entendre millor el seu context, a tolerar els canvis que han d'afrontar, a comprendre que els altres poden pensar de forma diferent, i a millorar les relacions socials i el seu procés d'aprenentatge. Totes aquestes habilitats afavoreixen de manera substancial l'accessibilitat real al seu entorn, la inclusió i, el més important, a millorar la seva qualitat de vida. | | | | | | |
|
| BONIFICABLES PER LA FUNDAE FENT LA GESTIÓ DES DELS CENTRES | | | | | |
|
|
|
|
| S'ha enviat aquest correu a e3006691@xtec.cat Has rebut aquest correu perquè estàs subscrit a Educatio Ajuda'ns a arribar a la teva safata d'entrada i no a la safata de SPAM | | | | | |
|
|
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada