📍 Diferenciar les fases del procés d'aprenentatge atenent el funcionament natural del cervell per dissenyar unitats didàctiques que respectin i potenciïn la consolidació de les memòries i aprenentatges significatius. 📍 Reconèixer la relació intrínseca entre el currículum, les competències, els resultats esperats d'aprenentatge i les evidències que contenen els criteris d'avaluació, per dissenyar tasques, activitats i exercicis que permetin assolir els resultats definits i recollir les evidències al llarg del procés complet daprenentatge. 📍 Formular resultats d'aprenentatge esperats atenent al procés cognitiu involucrat segons la Taxonomia de Bloom, per portar els alumnes des de processos d'ordre inferior a processos d'ordre superior al llarg del període d'aprenentatge. 📍 Identificar les eines i els instruments d'avaluació més adequades a cada moment per recollir les evidències d'aprenentatge de l'alumnat. 📍 Dissenyar seqüències didàctiques a través d'unitats, tasques, activitats i exercicis, que permetin a l'alumnat desenvolupar les dimensions cognitives d'ordre inferior i superior d'acord amb la Taxonomia de Bloom i d'altres, així com les competències, dins de contextos reals i significatius. 📍 Implementar metodologies d'acord amb els dissenys d'unitats realitzats que permetin la implicació activa de l'alumnat en el seu propi procés d'aprenentatge i el desenvolupament de la seva autonomia per continuar aprenent de manera permanent. |
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada