Passa al contingut principal

Fwd: Vols ser docent a l'ensenyament públic? Nosaltres t'hi ajudem!




Logotip del Col·legi de Docents (cdl.cat)

Cursos de preparació d'oposicions 2025-2026

Tot apunta que el Departament d'Educació convocarà oposicions a cossos docents durant el 2026. És el moment idoni per començar a preparar-te amb garanties!

OP2601 La programació docent a secundària. Programar i avaluar per competències les situacions d'aprenentatge
Curs pràctic per elaborar i defensar la programació didàctica de les oposicions docents, treballant-ne els elements clau i les situacions d'aprenentatge.

+ Informació

Professor: Cipriano Olmos 

Dates: 17 novembre de 2025 - 16 març de 2026

Àrea temàtica: transversal

Modalitat: en línia

Nivell: secundària i batxillerat
 

OP2603 Preparació d'oposicions de llengües: del marc normatiu a la pràctica didàctica
Curs complet d'oposicions que aborda normativa, programació, situacions d'aprenentatge, temari i cas pràctic, amb enfocament teòric, pràctic i assessorament personalitzat.

+ Informació

Professora: Silvia Rodríguez

Dates: novembre de 2025 - febrer de 2026 (les dates exactes es confirmaran quan s'hagi publicat la convocatòria)

Àrea temàtica: llengua i literatura

Modalitat: en línia

Nivell: secundària i batxillerat

125 anys al teu costat, 
compromesos amb la professió docent

📞  (+34) 933 170 428

 Rambla de Catalunya, 8 pral. - 08007 Barcelona

© 2024. Col·legi de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya

Reps aquest correu perquè has participat en activitats del COL·LEGI OFICIAL DE DOCTORS I LLICENCIATS EN FILOSOFIA I LLETRES I EN CIÈNCIES DE CATALUNYA. Si no vols seguir rebent aquestes comunicacions, si us plau envia'ns una comunicació per escrit a través de l'adreça electrònica secretaria@cdl.cat amb la referència "Baixa" i tramitarem el teu dret d'oposició i sol·licitud.

 

Rambla de Catalunya, 8 pral.   08007 Barcelona

Aquest correu electrònic s'ha enviat a  e3006691@xtec.cat, clica aquí per cancel·lar la subscripció.




--

Comentaris